woensdag 2 maart 2011



Ik word al een dagje ouder, maar af en toe kan ik me nog erg druk maken!! Krimp in Den Helder? Bestaat niet! Iedereen wil tenslotte in Den Helder wonen! Lees maar wat enkele wijze bestuurders hiervan vinden:

"Tijdens een verkiezingsbijeenkomst in Velsen bliezen Elisabeth Post van de VVD, lijsttrekker van PvdA Tjeerd Talsma en gedeputeerde Jaap Bond van het CDA, volgens het Haarlems Dagblad, hoog van de toren. Post wil alle woningen van Almere afsnoepen en deze in Noord-Holland bouwen. De CDA’er repte van ’het overhevelen van 45.000 nieuwbouwhuizen van Almere naar Noord-Holland-Noord’. Talsma maakte het het bondst met de uitspraak: ,,In Almere willen Noord-Hollanders niet wonen. Daar stuur ik mijn kinderen niet naar toe.’’" (bron: http://www.almerevandaag.nl/nieuws/almere/article6484201.ece/%27Noord-Holland-bouwt-zelf%27)

Gaan we nou helemaal voorbij aan het feit dat de werkgelegenheid zich juist concentreert in de Metropoolregio Amsterdam? En dat mensen juist naar de stedelijke gebieden trekken? En dat de kop van Noord-Holland een fantastisch mooi gebied is, waar we zoveel mogelijk met onze handen van af moeten blijven? Of begrijp ik het gewoon niet?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten